Treceți la conținutul principal

Mesaje catre Tudor Barbu part.I

"Domnule Tudor Barbu Va rog sa faceti o ancheta la Matasari si sa scoateti in evidenta mafia USL/PDL care controleaza si pasarea de pe cer .Am sa va povestesc ce am vazut azi in timp ce ma aflam intr-o scurta vizita acolo . In intersectia catre sediul EMC se afla o cladire construita in stilul arhitectural al anilor 30, avănd peretele dinspre vest plin de portrete ale candidatilor USL. Am intrebat un cetatean , daca acolo este sediul PSD , sau PNL , iar acesta mi-a raspuns ca nu e niciuna nici alta , este un atelier scoala si apartine Colegiului Tehnic Matasari .Am ramas uimit stiind ca institutiile de invatamant nu fac politica , si am interbat dacă tot Tică Dădălău este director pentru că fratele său Ion Dădălău , Dumnezeu să-l ierte , era președintele PSD-ului pe Mătăsari. Am înțeles ca acum este director Ion Săceanu , pe care il știam ca fiind un profesor mediocru , dar pe care lau ridicat pdl-iștii acum 8 ani punându-l pe acel scaun tapițat, iar apoi vazând că se scufundă corabia PDL , sări ajutat de primarul Gheorghe Gașpăr în fregata PSD-ului. La-am întrebat pe cetățean unde este gardul metalic construit din stălpi metalici de la mina pe vremea lui Ceaușescu , că așa era împrejmit și atelierul și școala de peste drum care nici ea nu mai este imprejmuită. Acesta a răspuns: „ Poi domnule dumneata se vede că ai fost plecat de mult din Mătăsari , acum totul se duce la fier vechi , gardul atelierului este la fier vechi , inclusiv menghinele , mașinele de găurit alea mari de banc , strungurile machetele didactice pe care le făceați când erați elev pe vremuri cu maistrul Olteanu , care a ieșit la pensie acum , s-a ales praful de când e asta director , copiii n-au pe ce pune mâna la practică , în plus îngheață de frig că sobele scot fum și nu fac focul în ele. Toată mafia de fier vechi e controlată de USL .Gașpăr inainte de a fi primar era om de afaceri cu fier vechi , la el au ajuns kilometri intregi de tronsoane metalice de benzi , sute de buldozere , basculante , complexe de abataj , cărau vagoanele zilnic fier vechi , acum cară odată pe lună. După ce luă de primar îi lăsă afacerea prietenului său Nani , care era căt pe ce s-o piardă din cauza comandantului poliției din Mătăsari din vara asta poreclit Obama. Acest polițist a făcut marea greșeală de s-a legat de mafia metalică și chiar de fratele liderului PNL Cosmin Ceaușescu ,actual director la EMC JILT ,care a fost implicat în afaceri cu cablu de cupru . Binențeles că Tavi Ceaușescu a scăpat , dar pe Obama l-au schimbat șefii lui . Păcat că începuse să facă ordine în Mătăsari .” Va doresc mult succes in alegeri si multa sanatate ! Suntem alaturi de dumneavoastra."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu în nimicnicia mea.....ca un câine turbat.....

Pentru cei care sunt dezamăgiți de plecarea mea din PP-DD și transhumanta catre  PC la tătucu' Dan Voiculescu pe care l-am înjurat ani de zilele, recomand o vizionare sau o revizionare a filmului Columna din 1968........Decebal per Scorillo...Dixit!Numai de bine!Tudorus Bastus Iată cum l-as fi umilit pe Dinică în rolul lui Bastus ....Lasă un comentariu dacă am omis ceva..... :) Tudor Barbu în rolul lui Bastus și Dan Diaconescu întrupându-l pe Gerula

De ce liliacul este emblema orașului Valencia?

De ce liliacul este emblema orașului Valencia? Liliacul este animalul heraldic al Valenciei.Legenda spune ca a fost domesticit de arabi si folosit pentru a alunga tantarii din preajma orasului Valencia.In epoca lui Jaume I,un profet arab a prezis ca atat timp cat liliacul va zbura liber deasupra orasului Valencia,acesta va ramane in mainile musulmanilor. Legenda spune ca trupele regelui Jaime I isi instalasera corturile in afara zidurilor orasului,pentru a il asedia si a-l smulge din mainile musulmanilor.In acea noapte un liliac se aseza pe cortul regelui.Soldatii regelui speriati de acel semn pe care ei il prevedeau de rau augur pentru batalia finala,incep sa dezerteze.Anuntat de consilierii sai,regele Jaime I are o idee geniala prin care intoarce soarta bataliei de partea sa.El le povesteste soldatilor ca ar fi avut o viziune in acea noapte,care ar fi fost cam asa: daca un liliac se va aseza pe varful cortului regelui atunci victoria va fi de partea sa.Imbarbatati de spusele regel

Sondaj : Sunteti de acord cu legalizarea prostitutiei in Romania?

Sunteti de acord cu legalizarea prostitutiei in Romania?Astept comentariile dumneavoastra,daca raspunsul este da ,va rog sa-mi spuneti ce propuneri aveti pentru aceasta lege, argumentati.Nu este o gluma,avand in vedere ca aceasta lege ar genera venituri consistente la bugetul de stat,prin urmare am trai mai bine.Apropo´s sunati-va .....Numai de bine! Citeste-l si abureste-l mai departe!